Uygulamalar / GETAT

GETAT

Noktalara iğne dışında akupresyon, moksa, lazer ve elektrik stimülasyonu uygulanabilir. Akupunktur iğnesinin akupunktur noktasına batırılması ile başlayan uyarılar merkezi sinir sistemine ulaşır ve çeşitli nörotransmitterlerin salınımı ile de cevap oluşur. Ağrı kesici, sakinleştirici, bağışıklığı güçlendirici, vücudu dengeleyici ve psikolojik etkileri bulunmaktadır. Ayrıca zayıflama üzerinde de iştahı azaltma ve metabolizmayı düzenleme etkisi de bulunmaktadır. Noktalar %70-80 halk arasında kulunç olarak bilinen tetik noktalar ile benzerdir. Akupunktur kulak ve vücut bölgesine uygulanabilmekle beraber iğne boyutları uygulanacak bölgeye göre değişmektedir. İğnelerin uzunluğu 0,5–8 cm arasındadır. Kalınlıkları ise 0,16 ile 0,5 mm arasında değişir. İğneler genellikle disposable (tek kullanımlık)’dır. Pek çok hastalığın kökenine yönelik tedavide katkı sağlamaktadır. Kas iskelet sistemi ağrıları, nörolojik hastalıklar (migren, fasial paralizi), psikiyatrik hastalıklar (depresyon, uykusuzluk, anksiyete bozukluğu), hormonal bozukluklar (infertilite, guatr, diyabet), gastrointestinal hastalıklar (kabızlık, ishal, kolit, gastrit ), solunum yolu hastalıkları (faranjit, rinit, sinüzit, bronşit,), obezite vb hastalıklarda endikasyonu bulunmaktadır. Akupunktur uygulamasında uygulanacak anatomik bölgeye göre hastaya pozisyon verilir (yüz üstü-sırt üstü yatma, oturma). İlgili bölge alkol ile dezenfekte edildikten sonra steril bir şekilde iğne batırılır. Yan etki olarak uygulanan yerde kanama, ağrı, morarma, uyuşukluk ve şikayetlerin ağırlaşması görülebilir.

Bize Ulaşın!

Uzun yıllar edindiğimiz tecrübeler, takip ettiğimiz bilimsel yayınlar ve kongrolerde edindiğimiz bilgilerle siz hastalarımıza, yeni, modern, gelişmiş, teknolojilerle en güncel tedaveleri uygulamaktayız.